۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۳۱۲۲
انتشار: ۱۵:۲۸ - ۳۱-۰۵-۱۳۹۴

رنجرهای آمریکا (عکس)

شای هاور و کریستین گریست دو زنی هستند که توانستد جزو رنجرهای آمریکا شوند.
آمریکا اعلام کرده است که اخیرا برای اولین بار در تاریخ آمریکا دو زن توانستند دوره رنجری را به پایان برسانند و رنجر شوند.

به گزارش عصرخبر، نزدیک به چهار ماه پیش، ۱۹ زن و ۳۸۱ مرد وارد دوره رنجری ارتش ایالات متحده شدند. این اولین باری بود که ارتش براساس یک طرح آزمایشی اجازه می داد زنان وارد دوره رنجری شوند.

 پس از یک ارزیابی چهار روزه بشدت فرساینده که شامل آزمون های مختلف از جمله تکمیل زمانبندی شده یک رژه ۱۲ مایلی، یک دوی ۵ مایلی، ۴۹ حرکت شنا، ۵۹ حرکت دراز نشست و انجام تمرین های جهت یابی با خواب و خوراک بسیار کم می شد، تنها ۸ زن در این دوره باقی ماندند که دو تن از آنها روز جمعه این هفته رسما از این دوره فارغ التحصیل خواهند شد.

شای هاور و کریستین گریست دو زنی هستند که توانستد جزو رنجرهای آمریکا شوند.

برچسب ها: رنجر ، آمریکا
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان