۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۳۶۵۹
انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۴

سخنرانی دیک چنی علیه توافق هسته ای ایران

عصر ایران - وب سایت خبری "پولیتیکو" آمریکا در گزارشی می نویسد دیک چنی معاون جورج دبلیو بوش رییس جمهور سابق آمریکا قرار است در 8 سپتامبر و درست یک هفته پیش از ضرب الاجل کنگره برای رای گیری درباره توافق هسته ای با ایران،در موسسه محافظه کار آمریکایی " امریکن اینترپرایز" در مخالفت با توافق هسته ای سخنرانی کند.

بر اساس این گزارش سخنرانی چنی متمرکز بر خطرات توافق هسته ای بر امنیت درازمدت آمریکا و متحدان این کشور در منطقه خاورمیانه خواهد بود.

آخرین اظهار نظر رسمی چنی درباره توافق هسته ای با ایران در ماه جولای بود . او در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز گفت توافق هسته ای منجر به هسته ای شدن منطقه خاورمیانه خواهد شد و نه تنها احتمال کاربرد سلاح هسته ای را کاهش نخواهد داد بلکه با هسته ای شدن دیگر کشورهای منطقه خاورمیانه احتمال یک برخورد هسته ای احتمالی را در آینده افزایش خواهد داد.

او در این مصاحبه گفت  توافق هسته ای به طور بالقوه می تواند یک جنگ هسته ای بزرگ را بسیار گسترده تر از آنچه که در سابق اتفاق افتاده است (حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی در جنگ دوم جهانی) رقم بزند.

سخنرانی دیک چنی علیه توافق هسته ای ایران
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
8
19
قاتل
nina
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
7
11
حرف مفت زده
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی