۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۵۱۲۴
انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۴

بازی شبانه روزی رایانه ای جان نوجوان روسی را گرفت!

نوجوان جان باخته همچنین سال گذشته به دلیل مجموعا حدود 80 روز بازی رایانه ای، هشدارهای تهدید سلامتی روحی و جسمی را از خانواده و پزشکان دریافت کرده بود.
بازی شبانه روزی رایانه ای به مدت یک ماه و خودداری از استراحت و تغذیه کافی سبب مرگ یک نوجوان روسی شد.
 
به گزارش ایرنا، روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس روز چهارشنبه نوشت: یک نوجوان 17 ساله در جمهوری باشقیرستان که از یک ماه پیش به صورت تقریبا مداوم و بدون تغذیه و استراحت لازم به بازی رایانه ای مشغول شده بود، سه شنبه شب بیهوش شد و در مسیر انتقال به بیمارستان جان سپرد.

نوجوان جان باخته همچنین سال گذشته به دلیل مجموعا حدود 80 روز بازی رایانه ای، هشدارهای تهدید سلامتی روحی و جسمی را از خانواده و پزشکان دریافت کرده بود.

گزارش اعلام شده از این پرونده نشان می دهد که افراط در بازی های رایانه ای تمام نیرو و توان نوجوان باشقیرستانی را گرفته بود.

اعتیاد به اینترنت و رایانه افزون بر ایجاد عوارض شدید جسمی و روحی، احتمال بروز مرگ ناگهانی بویژه بین کودکان و نوجوانان را بر اثر کم تحرکی و بی توجهی به تغذیه و استراحت در پی دارد.

چندی پیش نیز رسانه ها خبر از مرگ یک شهروند چینی، یک جوان مالزیایی و همچنین مرد تایوانی به دلیل افراط در انجام بازی های رایانه ای خبر داده بودند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید