۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۶۳۵۵
انتشار: ۲۱:۴۶ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۴

"گروه های 10 نفره تذکر زبانی امر به معروف تشکیل می شود"

وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر، چهار هزار و 600 گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل می شود.
معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر از جذب و ساماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی امینی به خبرنگاران در سمنان گفت: با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جذب و ازماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر برای تذکر زبانی آغاز شده است.

وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر، چهار هزار و 600 گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل می شود.

وی بر استفاده از تجربه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید و خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده در حوزه های سازمانی، مساجد، هیات های مذهبی و اصناف، پس از آموزش های لازم برای تذکر زبانی، فعالیت خود را آغاز می کنند.

امینی تاکید کرد: اجرای فریضه مغفول مانده امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تعامل تمام حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر، روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور نمایندگان تشکلهای مردم مختلف سمنان حضور یافت و درباره قانون حمایت از آمران به معروف و نحوه سازماندهی نیروها توضیحاتی ارایه داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در دیدار با سیدمهدی امینی با بیان اینکه برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی لازم است، گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده شروع شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، بهترین راه اصلاح جامعه و ریشه کن کردن منکرات را امر به معروف و نهی از منکر دانست.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت