۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۷۱۲۴
انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۴

فروش میز و صندلی میلیاردی در نمایشگاه صنایع دستی (+عکس)

رحمانی گفت: بزودی قرارداد رسمی فروش این میز و صندلی از طریق سازمان میراث فرهنگی منعقد خواهد شد و سپس به سفارت آلمان تحویل داده می شود.
مجموعه ای شامل شش صندلی و یک میز به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نمایشگاه صنایع دستی تهران در برج میلاد به فروش رفت. 
 
رحمانی مسئول روابط عمومی اتحادیه صنایع دستی استان تهران به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این میز و صندلی‌های قیمتی، فقط 3 روز میهمان نمایشگاه صنایع دستی تهران بود و از همان اول فقط برای بازدید در برج میلاد قرار گرفت.

فروش میز و صندلی میلیاردی در نمایشگاه صنایع دستی

وی افزود: این مجموعه پارسال در نمایشگاه اکسپو آلمان به نمایش گذاشته شده بود و در همان جا به فروش رفت اما تحویل مشتری نشد.
 
رحمانی گفت: بزودی قرارداد رسمی فروش این میز و صندلی از طریق سازمان میراث فرهنگی منعقد خواهد شد و سپس به سفارت آلمان تحویل داده می شود.
 
مسئول روابط عمومی اتحادیه صنایع دستی استان تهران گفت: سازمان توسعه تجارت ایران این میز وصندلی ها را  3 ونیم دلار برای هر سانتی متر مربع ، قیمت گذاری کرده است.
 
وی افزود: استاد نگارگری خوش‌ذوق اصفهانی «رسول معتمدی» با همکاری یک استاد خاتم‌کاری این میز و صندلی‌ها را طراحی کرده‌ است که تلفیقی از هنرهای خاتم، معرق و منبت است.
 
این آثار منقش به تاریخ ایران است که دوره های هخامنشی، ساسانی، سامانی، سلجوقی، صفوی با علائم مخصوصشان روی این مبلمان طراحی شده‌اند.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها