۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۷۸۲۵
انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۴

احمدرضا درویش با «کیمیا» در مشهد

هم زمان با هفته دفاع مقدس، گروه هنر و تجربه فیلم «کیمیا» ساخته احمد رضا درویش را در یک اکران ویژه، در مشهد به نمایش می‌گذارد.
در برنامه‌ای که قرار است روز شنبه ۲۸شهریور در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شود فیلم کیمیا ساخته احمد رضا درویش از ساعت ۱۷ به نمایش در می‎‌آید سپس از ساعت ۱۸:۳۰ نشست نقد و بررسی این فیلم با حضور احمدرضا درویش( کارگردان) ،هارون یشایایی (تهیه‌کننده) و علی علایی (منتقد)  برگزار می‌شود .

به گزارش گروه هنر وتجربه، کیمیا  محصول ۱۳۷۳ است. خسرو شکیبایی، بیتا فرهی و رضا کیانیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 فیلم با روزهای آغازین جنگ شروع می‌شود ، در آغاز حمله عراق به ایران، همسر رضا باردار است و باید مورد عمل جراحی قرار گیرد. رضا او را به بیمارستان می‌رساند و خود به اسارت قوای دشمن در می‌آید. همسر رضا حین عمل جراحی می‌میرد و شکوه جراح او ، فرزند رضا را نجات می‌دهد. پس از گذشت نه سال، وقتی رضا از اسارت آزاد می‌شود، پی می‌برد که همه اعضای خانواده‌اش را از دست داده است. حال او در جستجوی تنها باز مانده خود است. کیمیا، فرزند رضا، نزد شکوه در مشهد زندگی می‌کند ، اما شکوه به طور کامل به کیمیا وابسته شده و برای او مادری کرده است.

ارسال به دوستان
مسیر دشوار ایران در جام جهانی فوتسال؛ از مراکش تا احتمال رویارویی با برزیل شیوه‌نامه انضباطی جدید دانشجویان برای اجرا به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد پرسپولیس در آستانه دربی با چالش بزرگی روبرو شد؛ تایید مصدومیت همسترینگ ارونوف  مدارس بجنورد دوشنبه تعطیل شد مرگ در اعماق معدن/ سیمای معدن‌چی در سینما هم مظلوم است ۶ نفر از حادثه دیدگان معدن طبس ترخیص شدند فوت 5 نفر بر اثر حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری هالند و رونالدو، شانه به شانه؛ رکوردشکنی ادامه دارد ایران با اقتدار به مرحله یک هشتم نهایی رسید؛ صعود شاگردان شمسایی با پیروزی بر فرانسه (+خلاصه بازی) دادگستری: دیه کارگران معدن طبس در روزهای آتی پرداخت شود هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ آمریکا نباشد در عرض 24 ساعت نابود می‌شوید جکی چان اگر فقط این کلکسیون خود را بفروشد تا آخر عمر زندگی لوکس دارد! (عکس) مصدومان زلزله بجنورد به ۲۸ نفر رسیدند ماجرای «شرم‌مان می‌آید»/ پزشکیان با این صدا وسیما چه کند؟ موتورسواری معروف دهه هشتاد (فیلم)