۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۰ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۱۹۱۹۳
انتشار: ۰۷:۲۰ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۴

خودداری شریفی‌نیا از صحبت در میزگرد بازیگری به دلیل فاجعه منا

 
فاجعه مکه و کشته شدن حجاج، میزگرد زنده برنامه شبکه خبر را به تاخیر انداخت.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی فاجعه امروز مکه و کشته شدن جمع کثیری از حجاج، محمدرضا شریفی‌نیا که برای بحث بازی و بازیگری در سینما به شبکه خبر آمده بود، حاضر به بحث در این زمینه نشد.
 
برنامه شهر فرنگ شبکه خبر که با اجرا و سردبیری حمیدرضا مدقق پنجشنبه‌ شب‌ها به روی آنتن می‌رود، شامگاه پنجشنبه به موضوع بازی و بازیگری در سینما اختصاص داشت که از محمدرضا شریفی‌نیا دعوت کرده بود که به صورت زنده با مردم در این زمینه صحبت کند اما بعد از معرفی مجری، شریفی‌نیا ضمن عذرخواهی از مخاطبان درخواست کرد که در این شرایط، شبکه خبر به ادامه بحث درباره اخبار مکه بپردازد.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون ضمن اظهار تاسف و تاثر از این اتفاق و تسلیت به خانواده‌های داغ دیده، گفت: واقعا الان حوصله‌ای برای بحث‌های سینمایی نیست و بهتر است شبکه خبر به خاطر این برنامه اخبارش را قطع نکند.
 
او گفت که به احترام مخاطبان در این برنامه حاضر شده است و با این توضیحات بحث بازی و بازیگری در برنامه شهر فرنگ به هفته آینده موکول شد.
برچسب ها: شریفی نیا ، حج ، منا
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟