۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۰۱۷
انتشار: ۰۸:۱۴ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۴

تجربه سواری متفاوت با "هاوربرد"

باتری هاوربرد در 16 دقیقه شارژ می شود و دامنه حرکت تقریبا 10 مایل (16 کیلومتر) را پوشش می دهد.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - هاوربرد محصول شرکت هاوربرد تکنولوژیز است که به یک چرخ بزرگ در مرکز سطحی اسکیت برد مانند مجهز شده است. این طراحی به هاوربرد اجازه می دهد به بیشینه سرعت 16 مایل در ساعت (25 کیلومتر در ساعت) دست یابد.

تجربه سواری متفاوت با

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، باتری هاوربرد در 16 دقیقه شارژ می شود و دامنه حرکت تقریبا 10 مایل (16 کیلومتر) را پوشش می دهد. سواری با این وسیله آسان است و با خم شدن به سمت جلو به سمت جلو حرکت کرده و سرعت می گیرد و با خم شدن به سمت عقب سرعت آن کم می شود.

تجربه سواری متفاوت با

اپلیکیشن هاوربرد امکان نظارت بر سرعت، چراغ های ال‌ای‌دی و میزان شارژ باقی مانده با استفاده از تلفن هوشمند را فراهم می کند. هاوربرد دارای ویژگی های امنیتی مانند ارسال هشدار به تلفن هوشمند هنگام فاصله گرفتن بیش از اندازه کاربر از وسیله و مکانیزم خاموش شدن که می تواند توسط شرکت در صورت گزارش سرقت انجام شود، مجهز شده است. هاوربرد یک فناوری ماژولار است و از این رو به راحتی می تواند در آینده ارتقا یابد.

تجربه سواری متفاوت با

تجربه سواری متفاوت با

تجربه سواری متفاوت با

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)