۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۰۴۶
انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴

مبعلی دو هفته دیگر باز می گردد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، گفت: ایمان مبعلی تا دو هفته آینده مراحل درمانی خود را به پایان رسانده و به میادین بازمی گردد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، گفت: ایمان مبعلی تا دو هفته آینده مراحل درمانی خود را به پایان رسانده و به میادین بازمی گردد.

به گزارش ایرنا، رحیم ایرانیان تصریح کرد: مبعلی هم اکنون زیر نظر کادر پزشکی برنامه های آماده سازی خود را دنبال می کند و می تواند از دو هفته دیگر به میادین بازگردد.وی در پاسخ به این سوال که نبود این هافبک در دیدارهای گذشته چقدر در نتایج نامناسب نفت تاثیرگذار بوده است؟ اظهار داشت: ایمان مبعلی از بهترین هافبک های فوتبال ایران است و به طور یقین نبودش به تیم نفت آسیب زد. خوشبختانه در این چند روزی که لیگ تعطیل است وی به تیم باز خواهد گشت و می تواند نفت را دوباره در مسیر موفقیت قرار دهد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه تمرینات این تیم از روز چهارشنبه پیگیری می شود، ادامه داد: بازیکنان پس از استراحتی چند روزه، دوباره تمرینات را از سر می گیرند و طبق برنامه های کادر فنی، 2 دیدار تدارکاتی نیز در زمان تعطیلات لیگ خواهم داشت.وی در پاسخ به این سوال که آیا روند ناکامی نفت نگران کننده نیست؟ گفت: به طور یقین تیم به شرایط ایده آل بازمی گردد. در آخرین دیدار برابر ذوب آهن هم خوب بازی کردیم و حتما همان تیم دو فصل گذشته می شویم.

ایرانیان اظهار داشت: نفت با تغییرات زیادی در ابتدای فصل مواجه شد و با گذر زمان بهتر خواهد شد و کسب یک یا دو پیروزی، تیم را با شرایط مناسب می رساند.وی در خصوص عملکرد علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی نفت عنوان کرد: وی مورد حمایت باشگاه می باشد، چراکه توان خود را ثابت کرده است.سرپرست باشگاه نفت با اشاره به اینکه هفت بازیکن آنان هم اکنون در اردوهای تیم ملی هستند، تصریح کرد: علیرضا بیرانوند، وحید امیری و سیدجلال حسینی در تیم بزرگسالان و چهار نفر دیگر همراه با تیم امید هستند که امیدوارم این مساله در روند آماده سازی نفت تاثیرمنفی نداشته باشد.

برچسب ها: مبعلی
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت