۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۰۷۳
انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴

بازهم صغرسنی که خنثی شد!(+عکس)

بازیهای مرحله مقدماتی در مشهد برگزار می شود و تیم ملی جوانان با تیم های کویت، اردن و نپال همگروه است و به نظر بازیهای آسانی پیش رو ندارد.
تیم ملی جوانان ایران به مشهد رفته تا در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند. به گزارش سایت برنامه نود بازیهای مرحله مقدماتی در مشهد برگزار می شود و تیم ملی جوانان با تیم های کویت، اردن و نپال همگروه است و به نظر بازیهای آسانی پیش رو ندارد.

امیرحسین پیروانی برای این رقابتها بازیکنانی به شرح زیر را دعوت کرده است:

نیما مختاری-شاهین طاهر خانی از آذربایجان شرقی، عارف آغا سی-رضا کرملا چعب-شاهین عباسیان از خوزستان، محمدرضا کاوه از خراسان رضوی، علی شجاعی- امیر حسین بیات-محمدرضا قلی زاده-امید نورافکن-سید محمد خرم الحسینی-محمد مهدی مهدیخانی-محمد غلامرضا-محمدرضا سامنی ملایری-رضا شکاری از تهران، امیر حسین امیر طاهری از کرمان، عارف غلامی-محمدامین بهرامی از اصفهان، محمد حسین باباگلی و ابوالفضل رزاق پور از مازندران، سهیل صالحی ازکهگیلویه و بویر احمد، نیما میرزا زاد از گیلان و نیما داغستانی از قم بازیکنانی هستند که امیرحسین پیروانی آنها را دعوت کرده است

 

در این بازیکنانی وجود دارند که سابقه بازی کردن در تیم های ملی نوجوانان و حتی جوانان را هم دارند که می توان به نامهایی چون نیما داغستانی، نیما مختاری، سید محمد خرم الحسین، رضا شکاری بازی کرد که در تیم ملی نوجوانان بازی کرده اند و البته مشکلی برای حضور در تیم ملی جوانان ندارند. اما بازیکنانی مثل رضا کرملاچعب که سابقه بازی در تیم بزرگسالان نفت مسجد سلیمان را دارد و هم در تیم ملی نوجوانان و هم در تیم ملی جوانان بازی کرده است، در نوع خود جالب است. علاوه بر این بازیکن علی شجاعی، امیدنورافکن، محمدرضا کاوه هم سابقه بازی در تیم ملی جوانان را دارند.

بر اساس پروتکلی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد، بازیکنانی که قبلا در رده سنی جوانان بازی کرده باشند نمی توانند دوباره در این رده بازی کنند اما فریدون معینی می گوید در رده سنی نوجوانان این مقررات وجود دارد و همه چیز را چک کرده است و بازیکنان مورددار خط خورده اند.

البته در میان بازیکنان تیم ملی جوانان، رضا کرملاچعب یکی از بازیکنانی بود که به دلیل صغرسنی جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ امارات را از دست داد اما او در تیم ملی جوانان فعلی حضور دارد.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که آن زمان در تیم ملی نوجوانان حضور داشت و به دلیل صغر سنی خط خورد، کمیل حق زاده بود. این بازیکن در یک حرکت عجیب با تعویض نام خانوادگی اش به تیم ملی جوانان دعوت شد و در اردوها حضور داشت اما آنطور که فریدون معینی می گوید این بازیکن خط خورده و کمیته جوانان اجازه نمی دهد بازیکنان شبهه دار به مسابقات اعزام شوند.

در تصاویر می بینید که این بازیکن با دو پروفایل با عکس مشابه اما با نام خانوادگی متفاوت حضور دارد! اگر این بازیکن به همراه تیم ملی جوانان به مشهد می رفت و تیم های رقیب متوجه این گاف می شدند، آن وقت همه بازیهای تیم ملی جوانان مقابل حریفان یعنی اردن و کویت و نپال سه بر صفر به سود آنها می شد و تیم ملی جوانان به راحتی آب خوردن از دور رقابتها و آن هم در شرایطی که میزبان بود حذف می شد. نام این بازیکن کمیل محمدی است که در زمان حضورش در تیم ملی نوجوانان کمیل حق زاده بود.

رئیس کمیته جوانان در این باره به سایت نود می گوید: چک کردن این موارد بر عهده سرپرست تیم است و همه مسئولیت ها متوجه اوست منتها نام کمیل محمدی از لیست تیم ملی جوانان حذف شده است.»

رقابتهای مرحله نهایی جوانان در بحرین برگزار می شود و جام جهانی ۲۰۱۷ جوانان در کره جنوبی برگزار خواهد شد.شاید اگر دوستان متبحر در کمیته جوانان از کمیل محمدی یا کمیل حق زاده استفاده می کردند، آن وقت خواب حضور در رقابتهای بحرین و کره جنوبی را هم نمی دیدیم. هر چند نگران حضور بازیکنانی چون کرملاچعب، علی شجاعی و امیدنورافکن و محمدرضا کاوه هم هستیم! خدا به خیر کند...

 

 



برچسب ها: تیم ملی جوانان
ارسال به دوستان