۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۴۷۴
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۴

لواندوفسکی: این گلزنی‌ها راضیم نمی‌کند

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ عنوان کرد که گلزنی‌هایش در هفته های اخیر او را راضی نمی‌کند و او می‌خواهد در ادامه به این روند ادامه دهد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ عنوان کرد که گلزنی‌هایش در هفته های اخیر او را راضی نمی‌کند و او می‌خواهد در ادامه به این روند ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم لهستانی در هفته های اخیر عملکرد استثنایی داشته و در 10 بازی برای تیمش، 14 گل به ثمر رسانده است. او شب گذشته مقابل دینامو نیز موفق به هت تریک شد و عنوان کرد که این آمار خوب گلزنی، او را راضی نمی‌کند.

او گفت:" خوشحالم که مقابل زاگرب خوب گلزنی کردم. برایم مهم نیست چقدر گل زدم، همیشه دوست دارم بیشتر گلزنی کنم. در 15 دقیقه پایانی، موقعیت داشتم که حتی آمارم را بهبود ببخشم. با این حال، مهم پیروزی بود. بازی بعدی ما یکشنبه است بنابراین باید تمرکزمان را حفظ کنیم."
برچسب ها: لواندوفسکی
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته