۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۲۱۴۶
انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴

آلمان به دنبال حفظ رکورد 21 ساله برابر ایرلند

تیم ملی آلمان در حالی فردا شب در مقدماتی یورو 2016 مقابل ایرلند قرار خواهد گرفت که در بیست و یک سال گذشته مقابل این تیم شکست نخورده است.
تیم ملی آلمان در حالی فردا شب در مقدماتی یورو 2016 مقابل ایرلند قرار خواهد گرفت که در بیست و یک سال گذشته مقابل این تیم شکست نخورده است.


 به گزارش "ورزش سه"، پنج‌شنبه شب تیم‌های ملی آلمان و ایرلند در دیدار یکی مانده به آخر مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016 درحالی در شهر دوبلین برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد که ژرمن‌ها 21 سال است مقابل این حریف بازنده نشده‌اند. 
مانشافت آخرین بار در تاریخ 21 ماه مه سال 1994 در دیداری که در شهر هانوفر مقابل ایرلندی‌ها برگزار کرد با حساب 2 بر 0 مغلوب شد.
این دو تیم در مجموع 19 بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که حاصل آن 9 پیروزی، پنج تساوی و پنج باخت بوده است. شاگردان یواخیم لوو برای اینکه صعودشان به یورو 2016 را قطعی کنند، تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارند. 

برچسب ها: تیم ملی آلمان
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی