۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۲۱۹۰
انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴

ساخت آی فون طلاکوب برای تولد پوتین (+عکس)

یکی از شرکت های جواهرات ایتالیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تولد ولادیمر پوتین رئیس جمهوری روسیه از ساخت 63 دستگاه ایفون طلا کوب با تصویری از پوتین خبر داد.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از سایت روسی راشا تودی، شرکت ایتالیایی جواهرات "Caviar" در بیانیه ای یادآور شد: شکل کلی دستگاه تلفن همراه از تتانیوم ساخته شده و با تصاویر طلایی از  ولادیمر پوتین رییس جمهور روسیه تزیین شده است.
 
بر روی دستگاه آیفون 6 اس شعار روسیه و بخشی از سرود ملی آن طلاکوب شده است.
 
لازم به ذکر است که تعداد این گوشی های موبایل 63 دستگاه است و این عدد در واقع تعداد سال های تولد ولادیمر پوتین است که در هفتم اکتوبر سال 1952 به دنیا آمد.
 
ارزش هر کدام از این دستگاه ها 199 هزار روبل روسیه معادل 3150 دلار آمریکایی است.
 
شرکت  Caviar  در ماه آگوست گذشته نیز با ساخت 3 مجموعه ساعت مخصوص 3 دوره  تاریخی روسیه از جمله امپراتوری ، اتحاد شوروی و معاصر را به تصویر کشید. در دوره های تاریخی به ترتیب تصاویر به تزار بزرگ،.دلایمر لنین و ولادیمر پوتین بر روی ساعت های اپل درج شد.
 
برچسب ها: آی فون ، طلاکوب
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها