۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۲۲۲۳
انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴

توصیه معاون احمدی‌نژاد به بروجردی

لطف الله فروزنده، معاون رئیس جمهور سابق کشورمان در واکنش به بررسی برجام در مجلس گفت: بعد از گزارش نهایی برجام متاسفانه شاهد بودیم برخی ها که البته از آقای بروجردی اصلا انتظار نمی رفت علیه این گزارش بیانیه ای صادر کردند .

به گزارش تابناک، در آیین نامه و قانون مجلس کاملا مشخص است وقتی گزارش و یا طرحی مورد بررسی قرار می گیر در نهایت با رای اکثریت اعضا به تصویب می رسد و اقلیت هم باید قبول کنند. این قاعده یک نظام پارلمانی و کار جمعی است .

فروزنده با بیان اینکه گزارش نهایی کمیسیون برجام به تصویب اکثریت اعضا رسیده است گفت: جای تعجب دارد که آقای بروجردی به میدان می آید و علیه رای اکثریت مصاحبه می کند تا جریان دگر اندیش از این اشتباه ایشان سو استفاده کند.
 
وی اظهار کرد: من برادرانه از آقای بروجردی می خواهم که این رفتار غلط و غیر دموکراتیک و غیر پارلمانی شان را اصلاح کنند چرا که به جریان اصولکرا و موضوعی که قرار است منافع ملی را تامین کند آسیب می زند.
 
فروزنده با بیان اینکه آقای بروجردی باید از سو استفاده جریان دوم خرداد از مصاحبه هایش و اینکه تیتر یک رسانه های اصلاح طلب می شود پی به اشتباهش ببرد گفت: امید واریم که آقای بروجردی اشتباهش را اصلاح کند که در غیر این صورت کل جریان اصولگرا ایشان را بدهکار می داند و مطالبه خواهند کرد.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!