۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۲۶۸۱
انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۴

فایرفاکس از پلاگین ها پشتیبانی نمی کند

موزیلا به جز پلاگین فلش، تمامی پلاگین ها را بدون استثنا غیر فعال و از پشتیبانی خارج خواهد کرد.

پس از اعلام خبر غیر فعال کردن پلاگین ها توسط گوگل کروم، اکنون نوبت به موزیلا فایرفاکس رسیده تا در پایان سال 2016 پشتیبانی از پلاگین ها در این مرورگر متوقف شود. هر چند گوگل کروم اعلام نموده بود که پشتیبانی از پلاگین های جاو و سیلورلایت را قطع خواهد کرد و همچنین تبلیغات فلش به صورت پیش فرض در مرورگر کروم غیر فعال خواهد گردید. پس از کروم اکنون نوبت به فایرفاکس رسیده تا پلاگین ها به جز فلش را تا پایان سال 2016 از پشتیبانی خارج کند.

فایرفاکس از پلاگین ها پشتیبانی نمی کند

 فایرفاکس برای اینکه بتواند کاربرانی که به دلیل عدم پشتیبانی از تبلیغات فلش در وب سایت ها از گوگل کروم مهاجرت می کنند را تصاحب کند، به پشتیبانی از پلاگین فلش ادامه خواهد داد. موزیلا به جز پلاگین فلش، تمامی پلاگین ها را بدون استثنا غیر فعال و از پشتیبانی خارج خواهد کرد. با حضور استاندارد HTML5 وبگردی بسیار آسان تر و لذت بخش تر شده و روز شماری برای خداحافظی با پلاگین ها آغاز گردیده است. مایکروسافت تا کنون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و تکلیف مرورگر Edge در خصوص پشتیبانی از پلاگین ها و تبلیغات فلش در وب سایت ها نامشخص است. 

منبع: سخت افزار

برچسب ها: موزیلا ، فایرفاکس
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است