۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۳۳۷۵
انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴

تعطیلی هزار واحد تولید پوشاک در مشهد

وی شمار تولیدکنندگان کنونی پوشاک در شهر مشهد را 756 واحد عنوان و بیان کرد: با این وجود هم اکنون 98 درصد پوشاک عرضه شده در بازار این شهر وارداتی است.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد گفت: حدود هزار واحد تولید پوشاک فعال در این شهر طی سالهای اخیر تعطیل شده اند.
 
محسن مرادی در گفت و گو با ایرنا واردات بی رویه پوشاک خارجی و نیز قاچاق آن، ناکارآمدی سیاستهای اتخاذ شده، افزایش مالیات و ناتوانی در تامین هزینه ها از مهمترین علل تعطیلی این واحدهای تولیدی برشمرد.

وی افزود: بیکاری عده زیادی از شاغلان در واحدهای تولیدی پوشاک و آسیبهای اجتماعی و اقتصادی فراوان از تبعات تعطیلی واحدهای تولید پوشاک در مشهد هستند.

وی شمار تولیدکنندگان کنونی پوشاک در شهر مشهد را 756 واحد عنوان و بیان کرد: با این وجود هم اکنون 98 درصد پوشاک عرضه شده در بازار این شهر وارداتی است.

مرادی گفت: بر این اساس تنها دو درصد پوشاک موجود در بازار مشهد تولید همین شهر است و این در حالی است که بخش زیادی از آن نیز توسط مهاجران خارجی تولید می شود.

وی افزود: هم اکنون تولیدکنندگان عمده و معروف پوشاک در مشهد با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد گفت: سیاستهای اتخاذ شده در این زمینه تاکنون هیچ نتیجه ای در بر نداشته و حتی وضعیت را وخیمتر هم کرده است لذا چاره اندیشی برای رفع مشکلات واحدهای تولید پوشاک یک ضرورت است.
برچسب ها: پوشاک ، مشهد ، تولیدی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)