۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۱۹۶
انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴

اخراج 63 پلیس کنیا به دلیل گرفتن رشوه

وی ادامه داد: در طول بررسی ها، تحقیقات نشان داد که برخی ازمقامات پلیس در فساد مشارکت داشته و حتی این اقدام را از همان زمان آغاز کار شروع کرده اند.
یک مقام کمیسیون پلیس ملی کنیا گفت: 63 نفر از مقامات ارشد پلیس از جمله سخنگوی پلیس به اتهام مشارکت در فساد اخراج شده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جانستن کاوولودی تحقیقات نشان داد که به صورت سلسله مراتبی مقامات پلیس در فساد مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد: در طول بررسی ها، تحقیقات نشان داد که برخی ازمقامات پلیس در فساد مشارکت داشته و حتی این اقدام را از همان زمان آغاز کار شروع کرده اند.

به گفته وی، بر اساس بررسی های انجام شده در حسابهای بانکی، این کمیسیون دریافته است که مقامات سطح پایین تر در اداره ترافیک پلیس کنیا، به صورت منظم پول ثابتی را به حساب مقامات ارشد خود واریز می کردند .

کنیا انجام تحقیقات درباره روند فعاللیت تمام نیروهای پلیس خود را در قالب بسته اصلاحات مورد توافق پس از تصویب قانون اساس جدید انجام داده است. هدف از این اقدام جلوگیری از تکرار خشونتهای بعد از انتخابات سال 2007 بود که بیش از 1000 کشته به همراه داشت.

در راستای انجام تحقیقات در میان نیروهای پلیس کنیا، برخی با تهدید مرگ مواجه شده اند.
برچسب ها: پلیس کنیا ، اتهام ، فساد
ارسال به دوستان
لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند