۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۲۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۲۳۵
انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴

سوء استفاده تبلیغاتی از هادی نوروزی(+عکس)

هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 بازی دست به حرکتی زیبا زدند که با سو استفاده تبلیغاتی همراه شد. هواداران قرمز عدد 24 را روی سکوها نشان می دادند که دوربین های تلویزیونی فقط چندثانیه ای آنها را نشان دادند و با تعویض دوربین با نوشته و اندازه هایی متفاوت اسپانسرهای تلویزیونی برنامه شان را به نمایش درآوردند.
عصرایران - هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 بازی دست به حرکتی زیبا زدند که با سو استفاده تبلیغاتی همراه شد. هواداران قرمز عدد 24 را روی سکوها نشان می دادند که دوربین های تلویزیونی فقط چندثانیه ای آنها را نشان دادند و با تعویض دوربین با نوشته و اندازه هایی متفاوت اسپانسرهای تلویزیونی برنامه شان را به نمایش درآوردند.

سواستفاده تبلیغاتی از هادی نوروزی(+عکس)
برچسب ها: هادی نوروزی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
67
کاربسیار زشتی بود.آقای فردوسی پور آیا در برنامه ۹۰ از خودتونم انتقاد میکنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
54
تو رو خدا این قضیه sms دیگه یواش یواش داره آبرو ریزی می شه . عصر ایران عزیز اینو یه کاریش بکن به چش بیاد
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
14
روزی 10 دفعه اس ام اس می فرستند . هیچجوری هم نمیشه از شرش خلاص شد.
میشه بگید چه کدی را بزنیم تا اونهارو بلوک کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
14
حرکت بسیار زشتی از طرف صدا و سیما بود. واقعا متاسفم که از احساسات مردم سوء استفاده می کنن
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت