۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۵۶۶
انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴

فانی: مردم مانند دوران جنگ به مدارس کمک کنند

وی درباره برنامه‌های همکاری وزارت آموزش و پرورش با انجمن اولیا نیز اضافه کرد: مدیران مدارس باید باور کنند که ما نیاز به همیاری، همکاری، همفکری با اولیا داریم. اگر اولیا به ما کمک کنند، یقینا تعلیم و تربیت را بهتر می‌توانیم اداره کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کمک‌های مردمی اجباری نیست، گفت: از اولیای دانش‌آموزان درخواست می‌کنم تا همانند دوران جنگ به مدارس کمک‌های مالی کنند.

به گزارش آنا، علی‌اصغر فانی در حاشیه برنامه پیوند اولیا و مربیان و روز خانواده که ظهر امروز در تالار فرهنگ برگزار شد در پاسخ به سوالی در خصوص دریافت کمک‌های مردمی توسط مدارس، اظهار کرد: کمک‌های مردمی اجباری نیست. باید بگویم که دولت به ازای هر دانش‌آموز علاوه بر هزینه‌های سرمایه‌ای مثل فضا و تجهیزات که در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است بیش از دو میلیارد تومان برای هر دانش‌آموز هزینه می‌کند که این رقم کفایت نیاز مدارس را نمی‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از مردم خوبمان که همانند دوران دفاع مقدس همیشه در صحنه بودند، درخواست کمک می‌کنم، ادامه داد: به مدیران مدارس نیز عرض می‌کنم به هیچ‌وجه اجباری در گرفتن وجه نیست.

فانی تصریح کرد: مدیران مدارس باید برنامه‌ها و مشکلات را به اطلاع اولیاء برسانند و مردم فهیم و همیشه در صحنه داوطلبانه کمک می‌کنند و پیشاپیش، کمک‌های داوطلبانه مردم را ارج می‌نهم.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه در خصوص آزادی معلمان بازداشت شده در امارات توضیح داد: مشکل حل شده و ما همچنان پیگیر وضعیت آنان هستیم تا مشکلی دیگر پیش نیاید.

وی درباره برنامه‌های همکاری وزارت آموزش و پرورش با انجمن اولیا نیز اضافه کرد: مدیران مدارس باید باور کنند که ما نیاز به همیاری، همکاری، همفکری با اولیا داریم. اگر اولیا به ما کمک کنند، یقینا تعلیم و تربیت را بهتر می‌توانیم اداره کنیم.

فانی گفت: اولیای محترم نیز بپذیرند تا با مدارس مشارکت کنند و کمک فکری، مهارتی و تخصصی داشته باشند و حتی مشاوره‌هایی که به ما می‌دهند در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت موثر است.
برچسب ها: فانی ، جنگ ، کمک های مردمی
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان