۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۷۵۹
انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۴

عرضه وصله به روزرسان برای حفره خطرناک فلش

سرانجام وصله‌ای نرم افزاری برای برطرف کردن آسیب پذیری خطرناک برنامه فلش شرکت ادوب عرضه شد.

سرانجام وصله‌ای نرم افزاری برای برطرف کردن آسیب پذیری خطرناک برنامه فلش شرکت ادوب عرضه شد.

روز گذشته اخباری در مورد حفره امنیتی بسیار مهم برنامه فلش منتشر شد که نشان می داد همه نسخه های این برنامه در ویندوز، مک و لینوکس آسیب پذیر هستند.

حفره یاد شده به مهاجمان امکان می دهد تا از راه دور کنترل رایانه فرد قربانی را در اختیار گرفته و داده های شخصی وی را سرقت کنند. شرکت ادوب سازنده برنامه فلش که به علت مشکلات متعدد این برنامه بارها مورد انتقاد قرار گرفته این بار به سرعت دست به کار شد و نقص مذکور را برطرف کرد.

این شرکت وصله یاد شده را بر روی وب سایت خود قرار داده و از کاربران خواسته هر چه سریع تر برای بارگذاری آن اقدام کنند. بسیاری از شرکت های سازنده مرورگرهای اینترنتی از مدتها قبل به علت ناامنی برنامه فلش آن را بلوکه کرده و از کاربران می خواهند از برنامه های جایگزین استفاده کنند.

منبع: فارس

برچسب ها: فلش ، ادوب
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی