۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد ۴۲۵۵۷۳
انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۴

عمل جراحی برای افزایش قد (+عکس)

برترین ها - افزایش قد در دنیا در حال افزایش است. این عمل جراحی برای افرد کوتاه قد مانند معجزه ای آسمانی است و البته معجزه ای که هم بسیار گران است و هم پر درد. در این نوع جراحی افرایش قد میتوان تا 7 سانتیمتر قد افراد را بلند تر کرد. این جراحی افزایش طول قد با شکستن استخوان از چند نقطه صورت میگیرد. پس از شکسته شدن استخوان ها بصورت تلسکوپی در چندین مرحله استخوان ها از هم فاصله داده میشوند تا فضایی خالی بین استخوان ها ایجاد گردد.

استخوان در این حالت شروع به بازسازی میکند و فضای خالی را پر میکند. حداکثر تا 1 میلیمتر در روز قابل افزایش قد میباشد. این روند برای تکمیل شدن حدود سه ماه زمان میبرد و پس از تکمیل جراحی طولانی مدت چندین ماه برای محکم شدن استخوان ها نیز نیاز به استراحت است. هر چند با بستن فریم های خاص تا حدودی قابلیت حرکتی به بیمار داده میشود.

ارسال به دوستان
تفرجگاه‌های روی آب، راهکاری نوین برای همزیستی با طبیعت (+عکس) خواص درمانی سنگ صفراوی گاو ؛ از طلا گرانتر است! عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟