۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۵۸۳۹
انتشار: ۱۲:۴۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۴

تمجید پیگرینی از کوین دی‌بروین

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از کوین دی‌بروین، زننده گل پیروزی بخش تیمش مقابل سویا در دقایق پایانی پرداخت.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از کوین دی‌بروین، زننده گل پیروزی بخش تیمش مقابل سویا در دقایق پایانی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی از دقیقه 37 با نتیجه 1-1 پیگیری می‌شد، دی‌بروین در دقیقه 92 موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و سیتی را به یپروزی برساند تا آنها به یک امتیازی یووه برسند. پیگرینی نیز به تمجید از هافبک جوان بلژیکی تیمش پرداخت.

او گفت:"ما کوین را خریدیم چون فکر می‌کردیم که او بازیکن خیلی خلاقی است و با او گل به تیم می‌آید. تیم ما همیشه به دنبال نمایش یک بازی زیبا و هجومی است و به همین دلیل به بازیکنان خوب نیاز دارد."

پیگرینی در اواسط بازی تغییراتی تاکتیکی در تیم ایجاد کرد ولی معتقد است که دلیل پیروزی تیمش این تغییرات نبوده است. او اادمه داد:" نه فکر نمی‌کنم دلیلش تغییرات تاکتیکی بوده است. تیم شخصیت خیلی خوبی دارد. بازی نزدیکی بود و تیم‌ها خیلی خوب بازی کردند و متمرکز بودند. بازی نزدیکی بود ولی با شخصیتی که تیم ما داشت، سعی کردیم در نهایت به گل برسیم. در بیشتر دقایق به ایجاد موقعیت نیاز داشتیم و در نیمه دوم، نمی‌توانستیم چنین کاری انجام دهیم. روی نیمکت هم دستمان باز نبود و فقط بازیکنان دفاعی داشتیم. سعی کردیم با آزاد کردن یحیی توره، کار را برای تیم راحت تر کنیم."

برچسب ها: پیگرینی
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است