۲۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۵۸۷۸
انتشار: ۱۴:۰۲ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۴

عربشاهی: نمی‌گذارم پیروانی در تهران بماند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر نمی‌گذارم پیروانی در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!
 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر نمی‌گذارم پیروانی در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!

به گزارش تسنیم، ضیا عربشاهی در مورد اینکه عنوان شده به خاطر شکایت افشین پیروانی 50 ضربه شلاق خورده است، اظهار داشت: من یک پرسپولیسی متعصب هستم که وقتی پنج دقیقه دیر سر تمرین می‌رفتم علی پروین استرس می‌گرفت! من سال 65 از دورتموند پیشنهاد دو میلیون دلاری داشتم، اما به عشق پرسپولیس و هواداران به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم!
وی ادامه داد: چند روز پیش به خاطر شکایتی که افشین پیروانی از من انجام داده بود 50 ضربه شلاق خوردم. وقتی به اجرای احکام رفتم مأمور اجرای احکام به من گفت که به این حکم اعتراض کنم یا شلاق‌ها را بخرم، اما مردانه گفتم می‌خواهم شلاق بخورم. وقتی آن شخص می‌خواست به من شلاق بزند عرق می‌ریخت، اما به او گفتم کارش را انجام بدهد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من شلاق خوردم، اما دیگر نمی‌گذارم این فرد (افشین پیروانی) در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!
عربشاهی تصریح کرد: بالاخره پیروانی پرسپولیسی است و من هم به خاطر این پرسپولیسی شلاق خوردم که ایرادی ندارد. من به خاطر رفاقت با درخشان و حمایت از او شلاق خوردم و باز هم از درخشان و دیگر پرسپولیسی‌ها حمایت می‌کنم و مقابل مخالف آنها سینه سپر می‌کنم.
برچسب ها: عربشاهی
ارسال به دوستان
هدف قرار گرفتن یک پادگان اسرائیلی با موشک «نصر۱» حزب‌الله هلال احمر: ارسال کمک‌های مردم ایران به لبنان ادامه دارد اعتراف تلخ مهاجم سابق بنفیکا؛ الکل عامل تجاوز هولناک حادثه امنیتی در یک پرواز و فرود اضطراری در مسقط استقلال به دنبال سرمربی‌ای با سابقه‌ای عجیب میزبانی از دست رفته؛ نعمتی بزرگ برای فوتبال ایران موسیمانه؛ از شکست سنگین مقابل رونالدو تا سرمربیگری استقلال؟ آینده مانچینی در عربستان در هاله‌ای از ابهام؛ رنار گزینه محتمل رمزگشایی از یک تماس؛ چرا سلطان عمان شخصاً به پزشکیان زنگ زد؟ شهادت ۲ هزار و ۳۶۷ لبنانی در حملات اسرائیل بیرانوند دور از هیاهوی فوتبال (+عکس) رئال مادرید برای تقویم فشرده، تمرینات دو نوبته را آغاز کرد ۷۲ درصد زنان ایرانی چاقی و اضافه وزن دارند/ بعد از ۴۰ سالگی، هر ۲ سال یکبار ماموگرافی انجام شود آمریکا برخی افراد و نهادهای مرتبط با حزب‌الله لبنان را تحریم کرد اردوغان: باید تحریم تسلیحاتی همه‌جانبه بر اسرائیل اعمال شود