۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۸۳۳
انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۴

ریبری:می خواهم قبل از زمستان برگردم

ستاره فرانسوی بایرن که بیش از شش ماه است با مصدومت دست و پنجه نرم می‌کند، در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری دارد.

ستاره فرانسوی بایرن که بیش از شش ماه است با مصدومت دست و پنجه نرم می‌کند، در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری که اوایل ماه مارس در دیدار مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ بین بایرن و شاختار دونتسک از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید، هنوز نتوانسته به میادین بازگردد و به درازا کشیدن این مصدومیت بارها وی را به مرز کلافگی و استیصال کشاند. اما طی روزهای اخیر اخبار امیدوارکننده‌ای راجع به آخرین وضعیت این بازیکن به گوش می‌رسد. 
او به "اسکای اسپورت نیوز" گفت:" احساس خیلی بهتری دارم، دوباره می‌توانم کمی بخندم! من خیلی جنگیدم تا در این شرایط سخت گشایشی ایجاد کنم. فشار زیادی روی خودم حس می‌کردم و چیزی نمانده بود روحیه‌ام را هم ببازم. 
اما فوتبال همین است و باید همیشه سرت را بالا بگیری. باید کماکان به تلاش و مبارزه‌ام ادامه دهم، زیرا بخشی از عضلات ساق پایم از بین رفته است، اما همه چیز به مرور درست خواهد شد و این نوید خوبی است."
ریبری درمورد گام بعدی‌اش هم گفت:" اگر همه چیز خوب پیش برود، قبل از وقفه زمستانی به تمرینات تیم بازمی‌گردم."

برچسب ها: ریبری
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت