۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۸۸۷
انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۴

سفیر عربستان انگلیس را تهدید کرد

اشاره سفیر عربستان به انتقاد کشورها و سازمان های بین المللی به نقض گسترده حقوق بشر در رژیم عربستان است.
سفیر عربستان انگلیس را تهدید کردبه دنبال تصمیم انگلیس برای لغو همکاری با دستگاه قضایی و سازمان زندان های عربستان، سفیر عربستان سعودی در لندن، این کشور را تهدید کرد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شاهزاده محمد بن نواف بن عبدالعزیز در مقاله ای که روز دوشنبه در روزنامه تلگراف منتشر شد، به آنچه نبودِ «احترام متقابل» میان دو ملت عربستان و انگلیس نامید اعتراض کرد و گفت این وضعیت، «پیامدهایی بالقوه جدی» خواهد داشت.

وی نوشت: زمانی که «جرمی کوربین» رهبر مخالفان دولت در انگلیس لابی می کند تا این توافق لغو شود و این موضوع به حقوق بشر ربط داده می شود، در واقع احترام متقابل نقض شده است.

سفیر عربستان در انگلیس افزود: او می خواهد روابط بازرگانی میان ریاض و لندن ادامه یابد، اما عربستان موعظه هیچکس را نخواهد پذیرفت.

اشاره سفیر عربستان به انتقاد کشورها و سازمان های بین المللی به نقض گسترده حقوق بشر در رژیم عربستان است.

به نوشته آسوشیتدپرس، دفتر «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس، گفته است که لغو همکاری با دستگاه قضایی عربستان، به موضوعات مالی ربط دارد و ربطی به مسایل دیگر، از جمله برخورد عربستان با اتباع بریتانیایی ندارد.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!