۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۱۰۲
انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۴

آذری: ۲ پنالتی ما گرفته نشد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک امتیاز مساوی با تراکتورسازی ارزش ۳ امتیاز را دارد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک امتیاز مساوی با تراکتورسازی ارزش ۳ امتیاز را دارد.

سعید آذری در گفت‌وگو بافارس در مورد مساوی 4 بر 4 با تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سختی بود یک امتیازی هم که در این مسابقه گرفتیم ارزش 3 امتیاز را دارد باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم. که با تمام وجود تلاش کردند و همچنین کادر فنی ذوب‌آهن که به خوبی تیم را هدایت کرد. من به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن چگونه توانست باخت 4 بر یک را  با تساوی 4 بر 4 عوض کند گفت:‌ ما می‌توانستیم در این مسابقه حتی پیروز شویم اگر در دقیقه 27 پنالتی روی رجب‌زاده اعلام می‌شد قطعاً ما پیروز می‌شدیم. با این حال بازیکنان ما برگشت بسیار خوبی داشتند هرچند در این مسابقه داور 2 پنالتی تیم ما را نگرفت. نمی‌دانم شاید با شرایطی که برای داوری پیش آمده بهتر است سکوت کنیم. اما ما به این داوری اعتراض خواهیم کرد و از مسئولان داوری می‌خواهیم فیلم بازی ذوب‌آهن و تراکتورسازی را بازبینی کنند. این یک امتیاز ارزش فراوانی برای ما دارد.

آذری تصریح کرد: اگر بازیکنان ذوب‌آهن حرفه‌ای نبودند و دست از تلاش برمی‌داشتند و ناامید می‌شدند 4 بر یک بازی را می‌باختیم اما بازیکنان ما حرفه‌ای عمل کردند و کادر فنی هم به خوبی تیم را هدایت کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی‌های آینده این تیم گفت: ما 2 بازی دیگر داریم هفته یازدهم باید با راه‌آهن بازی کنیم و پس از آن در جام حذفی به مصاف پرسپولیس برویم قرعه سختی از اول فصل نصیب ما شده است از سوی دیگر فشار زیادی هم به تیم وارد می‌شود مهرداد قنبری مصدوم شد، قاسم حدادی‌فر هم در ابتدای فصل مصدوم بود با همه این فشارهایی که روی تیم ما است بازیکنان با دل و جان تلاش می‌کنند.
برچسب ها: ذوب‌آهن
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم