۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۱۶۸
انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴

افشارزاده:با پرسپولیسی ها رفیق هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:تلاش تمام مجموعه استقلال بر این است که با آمادگی کامل در دربی به میدان برود.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:تلاش تمام مجموعه استقلال بر این است که با آمادگی کامل در دربی به میدان برود.
بهرام افشارزاده از پیروزی استقلال برابر سپاهان بسیار خوشحال و ذوق زده به نظرمی رسد. او  به عنوان مدیرعامل آبی پوشان از پیروزی(3-0) تیمش با هیجان خاصی حرف می زند.
افشارزاده در مصاحبه حرف هالی جالبی را بر زبان آورد. متن این گفتگو را در زیر می بینید:

*استقلال برد ارزشمندی را مقابل سپاهان به دست آورد. نظر مدیرعامل استقلال چیست؟
استقلال فوق العاده بازی کرد. یک فوتبال خوب و بسیار زیبا را به نمایش گذاشت. فوتبالی که همه از تماشای آن لذت بردند.سپاهان یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است. تیمی که بسیار خوب و قدرتمند است. این درست استکه استقلال مقابل سپاهان پیروز شد اما چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند. من واقعا از عملکرد استقلال ممنون و سپاسگزار هستم و به آنها خسته نباشید ویژه ای می گویم. دست تک تکشان درد نکند. واقعا مردانه و شرافتمندانه بازی کردند.

* فکر می کردید استقلال 3 گل بزند؟
چرا فکر نمی کردم. استقلال خیلی خوب بازی کرد و این قدر دقیق و منظم بود که حتی می توانست بیشتر هم گل بزند. بردن سپاهان در اصفهان فوق العاده بود و استقلال این کار فوق العاده را انجام داد.با این وجود باید از حسین فرکی هم یادی کنیم که مربی ارزشمندی است و توانسته افتخارات زیادی را کسب کند.من اطمینان دارم سپاهان امسال هم جزو مدعیان خواهد بود.

*از این پیروزی بسیار خوشحال هستید.
نه تنها من بلکه همه استقلالی ها خوشحال هستند و این پیروزی را به هواداران عزیز استقلال تبریک می گویم. امیدوارم همیشه خوشحالشان کنیم.

*به نظر می رسد این برد در آستانه دربی شوک مثبتی برای آبی ها بود.
قطعا همین طور است و تیم می تواند با روحیه بهتری در این مسابقه به میدان برود. مسابقه ای که حساسیت های خاص خودش را دارد اما مهم ترین مساله برای ما ارائه یک فوتبال زیبا و جوانمردانه است.

*استقلال چقدر شانس برد در دربی را دارد؟
تلاش تمام مجموعه استقلال بر این است که با آمادگی کامل در دربی به میدان رفته و بتواند به آنچه که استحقاقش را دارد برسد. هدف ما برد است اما همان طور که گفتم اول به این فکر می کنیم که فوتبالی جوانمردانه و به دور از تنش و حاشیه به اجرا بگذاریم و هواداران را از تماشای یک بازی زیبا و خوب سیراب کنبم. ما با پرسپولیسی ها رفیق هستیم و رقابت فقط در زمین مسابقه است. آن هم رقابتی جوانمردانه.

*این بار که در استادیوم حاضر می شوید؟
بله حتما. برای تماشای بازی به استادیوم می روم.

*در هفته های گذشته اخبار جدایتان از استقلال حاشیه هایی را به وجود آورد. به نظر می رسید این حاشیه ها به تیم ضربه بزند. اما این طور نشد.
برای این که ما یک هدف واحد را دنبال می کنیم. هدفی که سربلندی استقلال است و من گفته بودم نمی گذارم هیچ خدشه ای به استقلال وارد شود. همه ما یک روح و بدن هستیم و آرامش و درست کردن فضای مناسب خواسته ای است که دنبالش بودم و هستم و خدا را صد هزار مرتبه شکر می کنم که تاحالا موفق بوده ایم. من همیشه سعی کرده ام که به بازیکنان و مربیان حقیقت را بگویم و با آنها روراست باشم. آنها به خوبی می دانند که من با صداقت کامل حرف می زنم و این عزیزان نیز واقعا سنگ تمام گذاشتند و مرد و مردانه به دور از حاشیه فقط و فقط به سربلندی نام بزرگ استقلال فکر می کنند.

*مشکلات مالی حل شد؟
در حال حل شدن است و تلاش می کنیم که زودتر حل شود. اما مشکل فقط مشکل مالی نیست و تمام تلاشمان را برای این امر به کار می بریم.

*به طور حتم پاداش ویژه ای برای دربی خواهید داشت؟
بله. همین طور است. ان شاء الله می بریم و پاداش ویژه ای به تیم می دهیم.

 *گفته می شود شاید فرهاد مجیدی هم پیش از دربی به تمرین استقلال بیاید.
این اتفاق خوبی است که مجیدی به تمرین بیاید.همه او را دوست دارند و حضورش روحیه بخش خواهد بود.هر پیشکسوت دیگری که بیاید هم قدمش روی چشم ما.
برچسب ها: افشارزاده
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان