۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۳۶۴
انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴

به اندازه بودجه عمرانی در کشور سیگار دود می‌شود!

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب برجام و مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی را دو اقدام مهم مجلس شورای اسلامی در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا عزیزی در پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی با اشاره به بودجه سال 1394 که 71 درصد آن جاری و 29 درصد آن عمرانی است، گفت: البته معمولا اواخر سال از بودجه‌های عمرانی بر می‌دارند و به بودجه‌های جاری اختصاص می‌دهند.

عزیزی با بیان این‌که متاسفانه به اندازه بودجه عمرانی در کشور، سیگار دود می‌شود، گفت: ای کاش با فرهنگ‌سازی به مردم اطلاع‌رسانی کنیم که از مواد مخدر چیزی در نمی‌آید و این پول‌ها را خرج آبادانی کشور کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دو کار مهم مجلس را تصویب تایید برجام و مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی دانست و گفت: اکثریت مردم با استیضاح وزیر مخالف بودند، چرا که اگر این کار می‌شد دوسال وزارت راه و شهرسازی تعطیل می‌شد همچنین 25 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری خارجی از دست می‌رفت.

وی با بیان این‌که آقای آخوندی خود را برای شرایط پساتحریم آماده‌ کرده‌اند، اظهار کرد: آخوندی و معاونین وی از افراد موفق و مدیران لایق هستند.

عزیزی همچنین بر لزوم اتمام پروژه مسکن مهر تاکید کرد و گفت: امیدواریم که وزارتخانه کاری کند که مسکن مهر با خیر و خوشی و با رویکرد احترام به نیازمندان انجام شود .

برچسب ها: بودجه عمرانی ، سیگار
ارسال به دوستان
آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور