۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۵۰۸
انتشار: ۱۶:۳۴ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۴
عمران‌زاده:

به پرسپولیس گل بزنم شادی نمی‌کنم

نزدیک بودن تاریخ درگذشت هادی نوروزی به دربی 81 باعث شده که این مسابقه حساس تحت تاثیر درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس باشد.
به گزارش خبرآنلاین؛ نزدیک بودن تاریخ درگذشت هادی نوروزی به دربی 81 باعث شده که این مسابقه حساس تحت تاثیر درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس باشد. علاوه بر پرسپولیسی ها که داغدار کاپیتان بی حاشیه خود هستند، استقلالی ها هم مرام به خرج داده اند و از همان روز درگذشت هادی، به روش های مختلف ابراز همدردی کرده اند.

حالا استقلالی ها برای دربی 81 هم برنامه دارند. حنیف عمران زاده بازیکن استقلال در مصاحبه ای که با شماره روز پنجشنبه روزنامه خبرورزشی داشته ، گفته که اگر به پرسپولیس گل هم بزند شادی نمی کند. او همچنین از برنامه استقلال برای این مسابقه خبر داد و گفت: «دقیقه 24 توپ را به اوت می زنیم.»
برچسب ها: عمران زاده
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید