۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۸۰۳۷
انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۰-۰۸-۱۳۹۴

کنترلر بی سیم ساتچی برای گوشی هوشمند

شرکت ساتچی برای ایجاد تجربه ای لذت بخش از انجام بازی در گوشی هوشمند کنترلر بی سیمی که با الهام از کنترلر اکس باکس شکل گرفته را معرفی کرده است.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - گوشی های هوشمند یکی از محبوب‌ترین دستگاه های حال حاضر محسوب می شوند که امکان انجام وظایف مختلف را برای کاربران فراهم می کنند. محبوبیت گوشی های هوشمند بازار بازی های تلفن همراه را نیز داغ کرده است اما نمایشگرهای کوچک این دستگاه ها و کنترل سخت برخی بازی ها شاید تجربه خوشایندی را برای کاربر رقم نزنند.

کنترلر بی سیم ساتچی برای گوشی هوشمند

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، شرکت ساتچی برای ایجاد تجربه ای لذت بخش از انجام بازی در گوشی هوشمند کنترلر بی سیمی که با الهام از کنترلر اکس باکس شکل گرفته را معرفی کرده است. این کنترلر با آی‌فون ها و گوشی های اندرویدی قابل استفاده است که این امتیاز آن را نسبت به کنترلرهای دیگر متمایز می سازد.

کنترلر بی سیم ساتچی برای گوشی هوشمند

کنترلر بی سیم ساتچی دارای یک بازوی متحرک در قسمت بالای دسته است که گوشی هوشمند در آن جای می گیرد و با استفاده از فناوری بلوتوث به آن متصل می شود. این کنترلر برچسب قیمت 39 دلاری را یدک می کشد و از این رو می تواند یک کالای جذاب برای گیمرها باشد.

کنترلر بی سیم ساتچی برای گوشی هوشمند

کنترلر بی سیم ساتچی برای گوشی هوشمند

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: کنترلر ، ساتچی
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!