۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۱-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۸۵۰۳
انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۱-۰۸-۱۳۹۴

کشف 4 تن گوشت آلوده در پارکینگ خانه

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف چهار تن خمیر مرغ و گوشت چرخ کرده غیربهداشتی در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد.

بهمن خدادادیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی و با بررسی‌های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد در پارکینگ یک منزل مسکونی در شهرک جهاد، گوشت چرخ کرده و خمیر مرغ در شرایط کاملا غیر بهداشتی تولید می‌شود.

وی افزود: در پی اطمینان از این مسئله با حکم قضایی و با همکاری اجراییات شهرداری، دامپزشکی و نیروی انتظامی به محل مراجعه کردیم که مشاهده شد در محل پارکینگ این واحد مسکونی، سردخانه و چرخ گوشت بزرگی قرار دارد که ضایعات مرغ و سنگدان و موارد این چنینی را تبدیل به گوشت چرخ کرده و خمیر مرغ می‌‎کند. در نهایت چهار تن گوشت چرخ کرده و خمیر مرغ غیربهداشتی در محل کشف شد.

خدادادیان با اشاره به دستگیری متهم اصلی در این زمینه، گفت: این فرد با همکاری خانواده اقدام به این عمل کرده که در حال حاضر بازداشت است و امروز تحویل مراجعه قضایی می‌شود. این فرد، خمیرمرغ و گوشت‌های چرخ کرده را به چند مغازه تحویل داده ، اما حدس ما این است که گوشت‌ها و خمیرمرغ‌ها به یکی از کارخانجات تولید سوسیس و کالباس استان فرستاده می‌شده است.

وی بیان کرد: با ارسال پرونده متهم به مراجع قضایی، بازجویی از او صورت خواهد گرفت که مشخص شود این محصولات را به چه مکانی ارسال می‌کرده است.
برچسب ها: خمیرمرغ
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت