۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۸۷۴۸
انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۴

تسلیت سردار دهقان به وزیردفاع‌ روسیه

روز شنبه 8 آبانماه٬ هواپیمای «ایرباس ای-321» که از شرم الشیخ در مصر به سمت سن پترزبورگ در روسیه پرواز می‌کرد، سقوط کرد و همه 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران طی پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعدادی از شهروندان کشور روسیه را به ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران آمده است:حادثه تأسف بار سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعداد قابل توجهی از شهروندان کشور دوست و همسایه فدراسیون روسیه، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

در پیام سردار دهقان تصریح شده است: اینجانب به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده‌های قربانیان این حادثه دلخراش ، صبر و شکیبایی بازماندگان و آمرزش درگذشتگان در این سانحه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

روز شنبه 8 آبانماه٬ هواپیمای «ایرباس ای-321» که از شرم الشیخ در مصر به سمت سن پترزبورگ در روسیه پرواز می‌کرد، سقوط کرد و همه 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است