۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۹۴۸۲
انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۵-۰۸-۱۳۹۴
توخل:

شاید رویس به بازی شالکه نرسد

توماس توخل، سرمربی دورتموند عنوان کرد که ممکن است مارکو رویس، هافبک تیمش برای دیدار دربی مقابل شالکه اماده نباشد.

توماس توخل، سرمربی دورتموند عنوان کرد که ممکن است مارکو رویس، هافبک تیمش برای دیدار دربی مقابل شالکه اماده نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، رویس شب گذشته گل اول تیمش  را مقابل گابالا به ثمر رساند ولی در نیمه دوم دیگر حضور نداشت و دورتموند موفق شد 4-0 حریف خود را در هم بکوبد.پس از بازی، توخل مدعی شد که رویس مصدوم است و حضورش در دیدار مقابل شالکه که روز یکشنبه برگزار می‌شود، قطعی نیست.

او گفت:"احتمال اینکه بازی بعدی را از دست بدهد و احتمال اینکه بازی کند وجود دارد. مارکو وقتی تعادلش را از دست داد، کنترل توپ را در اختیار داشت. سپس مصدومیتی در پایش به وجود آمد. به بازی کردن ادامه داد ولی پس از گل سریعا به سمت نیمکت آمد. مصدومیت پیش از گل برایش پیش آماده بود و می‌خواست نیمه اول را تمام کند. مصدومیتش به مصدومیت‌های قبلی ربطی ندارد. مسلما دلایلی برای نگرانی وجود دارد. مشخص نیست که او بتواند روز یکشنبه بازی کند."
برچسب ها: رویس
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها