۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۱۱۸۱
انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۴

روی کدام گوشی ها اندروید 6 نصب می شود؟

بیش از یک سال از عرضه‌ رسمی اندروید ۵ آبنبات چوبی می‌گذرد و حالا پس از گذشت این زمان طولانی درصد گوشی‌های اندرویدی که سیستم عامل آن‌ها مبتنی بر پنجمین نسخه از اندروید است به ۲۵ درصد رسیده است.

گوشی‌هایی که با سیستم‌عامل مارشمالو یا همان اندروید 6.0 آپدیت می‌شوند.

تصویر روی کدام گوشی ها اندروید 6 نصب می شود؟

بیش از یک سال از عرضه‌ رسمی اندروید ۵ آبنبات چوبی می‌گذرد و حالا پس از گذشت این زمان طولانی درصد گوشی‌های اندرویدی که سیستم عامل آن‌ها مبتنی بر پنجمین نسخه از اندروید است به ۲۵ درصد رسیده است.

به نظر شما اندروید 6 به چه ارقامی دست پیدا می کند؟ کدام گوشی ها اندرویدشان آپدیت می شود؟ شرکت های بزرگ موبایل، لیستی از گوشی هایی که از این اندروید پشتیبانی می کنند را منتشر کرده اند:

اسامی گوشی‌ها و تبلت‌های هوآوی با اندروید 6:

PMate S، Ascend MateP8Max، Ascend GG7 Plus، GHonor Honor 7i، Honor 6 Plus، Honor Media Pad XHonor 4X و Honor 4C.

این در حالی است که هوآوی در آپدیت و به‌روزرسانی سیستم‌عامل روی گوشی‌های خود تنبل بوده و مثلاً هنوز سیستم لالی پاپ را روی آنر 4 عرضه نکرده، درحالی‌که قصد دارد مارشمالو را با UI خود عرضه کند.

گفتنی است گوشی‌های ال جی اولین گوشی‌های بعد از نکسوس هستند که اندروید 6.0 می‌گیرند.(از هفته بعد شامل GV10، G Flex G3 و G2)

سونی نیز اعلام کرده گوشی‌ها و تبلت‌های زیر مارشمالو می‌گیرند:

Xperia Z5 Compact، Xperia ZXperia Z5 Premium، Xperia Z3 Compact، Xperia Z3 و Xperia Z2

دارندگان گوشی‌های سامسونگ مانند گلکسی اس 6، اس 6 اج، نوت 4 و 5، اس 6 اج پلاس، گلکسی آلفا و گلکسی اس 5 باید منتظر باشند تا به‌زودی به اندروید 6.0 آپدیت شوند.

اچ تی سی نیز جدیدترین محصول خود بنام A9 را با مارشالو عرضه می‌کند و سایر گوشی‌ها مانند:MMHTC One M9+، HTC One EHTC One ME، HTC One EHTC One M8 EYE، HTC Butterfly HTC Desire 826، HTC Desire 820، HTC Desire 816 باید تا 2016 منتظر باشند تا آپدیت شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: اندروید 6
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان