۱۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۱۸۰۷
انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۵-۰۸-۱۳۹۴

استقبال از "میراث من آواز" در جشنواره فیلم کوتاه تهران

این مستند 30 دقیقه ای امروز دوشنبه ساعت 17:30 در سالن 2 پردیس سینمایی چارسو در کنار چند فیلم دیگر به نمایش در می آید.
عصرایران - فیلم مستند "میراث من آواز" به کارگردانی فاطمه موسوی پس از استقبالی که از سوی مخاطبان جشنواره فیلم کوتاه به همراه داشت یک بار دیگر در روز آخر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در می آید.

این مستند 30 دقیقه ای امروز دوشنبه ساعت 17:30 در سالن 2 پردیس سینمایی چارسو در کنار چند فیلم دیگر نمایش خواهد داشت.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: فاطمه موسوی/ تصویر: صادق سوری/ میثم میرزایی و حمید نجفی راد/ تدوین: رضا فرهمند/ صدا: محمد جهدکار، رضا ضعیمی/ صداگذاری: زهره علی اکبری/ تولید: حسن جمالی، قدرت عموزاده/ دستیار کارگردان: مرضیه موسوی، طیبه نادری.



برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم کوتاه در جهان و خاورمیانه از سوی انجمن سینمای جوان برگزار می شود که تاکنون 31 دوره آن برگزار شده است. نکته جالب این که با پايان يافتن مهلت ارسال فيلم به بخش بين‌الملل سي و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران، 3601 فيلم از 108 كشور جهان به دبيرخانه جشنواره ارسال‌شده بود که نشان می داد استقبال خارجی ها نیز از این جشنواره بالا بوده است.

همچنین از بین سینماگران ایرانی نیز 1701 فيلم كوتاه داستاني، مستند، انيميشن و تجربه‌گرا از 1323 فيلم‌ساز متقاضي شركت در اين جشنواره شدند. بر اساس اين گزارش 957 فيلم كوتاه از 817 فيلم‌ساز در بخش داستاني، 356 فيلم كوتاه از 282 فيلم‌ساز در بخش مستند، 161 فيلم كوتاه از 141 فيلم‌ساز در بخش انيميشن و 227 فيلم كوتاه از 195 فيلم‌ساز در بخش تجربه‌گرا آمار فيلم‌ها و فيلم‌سازان متقاضي در بخش‌هاي مختلف جشنواره را تشکیل می دهد. قابل‌توجه است كه از آمار 1701 فيلم كوتاه ارسال شده 1418 فيلم كوتاه توسط فيلم‌سازان مرد و 283 فيلم كوتاه توسط فيلم‌سازان زن كارگرداني شده است.

سی و دومين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران از تاريخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در پرديس سينمایی چارسو واقع در خیابان جمهوری تقاطع حافظ برگزار می شود.

ارسال به دوستان
لاریجانی: فرماندهی شرارت‌ ها در منطقه دست آمریکا است منابع اسرائیلی: نشانه‌ای مبنی بر کشته شدن هاشم صفی‌ الدین وجود ندارد مستمری بازماندگان چگونه محاسبه می‌شود؟ برخی از ماه‌های اورانوس قابل سکونت هستند؟ حزب‌ الله: دشمن به هر عمقی که وارد شود به قبرستان سربازان و تانک‌هایش تبدیل می‌شود/ تهران کاملا با لبنان است شلیک ۷۰ موشک به شمال اسرائیل در ۲۵ دقیقه سید احمد خاتمی: باز کردن جبهه جدید در ایران برای رژیم صهیونیستی سنگین تمام می شود/ شهرک های موشکی ایران آماده عملیات است  طالبان: داعش هیچ پایگاهی در افغانستان ندارد عارف : پاسخ آتی ایران به رژیم صهیونیستی ویرانگر خواهد بود محمود فکری تا اطلاع ثانوی محروم شد بایدن: اگر جای اسرائیل بودم، به گزینه‌های دیگری جز حمله به تاسیسات نفتی ایران فکر می‌کردم / تل آویو هنوز در مورد چگونگی پاسخ به تهران تصمیم نگرفته است اوباما به کارزار انتخاباتی هریس پیوست سفیر ایران در عراق: سستی خانه عنکبوت رژیم صهیونیستی واقعیت یافته است انگلیس حاکمیت بر 67 جزیره را واگذار کرد / اجاره 99 ساله پایگاه نظامی امریکا صدرنشینی شکننده ملوان و سقوط استقلال