۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۲۳۰۶
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۴

رايزني اميرعبداللهيان با نماينده دبيرکل سازمان ملل

معاون وزير خارجه کشورمان با نماينده دبيركل سازمان ملل در امور يمن تلفني رايزني کرد.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، در گفتگوي تلفني اميرعبداللهيان و اسماعيل ولد الشيخ احمد آخرين تحولات يمن مورد بررسي قرار گرفت.

دو طرف در اين گفتگو تنها راه كار ممكن براي حل بحران را تمركز بر مذاكره يمني- يمني دانستند.

همچنين اميرعبداللهيان با تشكر از تلاش هاي نماينده دبيركل سازمان ملل در امور يمن با تأكيد بر بروز فاجعه گسترده انساني در يمن ، توقف تجاوز و تمركز بر راهكار سياسي را حائز اهميت و ضروري خواند.

بنابر دعوت معاون وزير خارجه كشورمان ، اسماعيل ولد الشيخ بزودي به تهران سفر خواهد كرد.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته