۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۲۹۴۲
انتشار: ۱۲:۳۳ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۴

مهتاب کرامتی مشاور هنری دبیرجشنواره فیلم فجر شد

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن امسال برگزار می شود.
دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در حکمی مهتاب کرامتی را به عنوان مشاور هنری خود منصوب کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از مهر، در حکم محمد حیدری برای این بازیگر سینما آمده است:

«فرهیخته گرامی

سرکار خانم مهتاب کرامتی

جشنواره فیلم فجر پس از سه دهه برگزاری سال های پختگی خود را می گذراند و انتظار جامعه هنری و سینمایی کشور برگزاری باشکوه و خاطره آفرین این دوره است.

امیدوارم با نگاه زیبایی شناسانه و بهره مندی از خلاقیت های هنرمندانه خود به عنوان مشاور هنری دبیر جشنواره، در رقم زدن برگ های زرین دفتر سی و چهارم جشنواره فیلم فجر همگام باشید.

همراهی سرکار عالی با سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را مغتنم شمرده و سپاسگزارم.»

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن امسال برگزار می شود. شهاب حسینی دیگر بازیگر سینما نیز به عنوان مشاور دبیر جشنواره منصوب شده است.

ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت