۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۳۲۵۳
انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۴

جاسبی: کاندیدای مجلس نمی شوم

عصر ایران - رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی، کاندیداتوری خود برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را رد کرد.

دکتر عبدالله جاسبی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره احتمال حضورش در انتخابات گفت: باتوجه به اشتغالات فرهنگی وآموزشی قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارم.البته با توجه به حساسیت بسیار زیاد شرایط جهانی ومنطقه ای توصیه اینجانب به تمامی مردم عزیزمان به طور اعم ودانشگاهیان ونخبگان کشور به طور اخص ،مشارکت حداکثری در امر انتخابات است.

وی درباره شایعه کاندیداتوری اش نیز گفت: طبیعی است در شرایطی که کشور رفته رفته به فضای انتخاباتی نزدیک می شود بازار این قبیل شایعات که باید آنها را بیشتر گمانه زنی دانست گرم تر می شود.در مورد بنده نیز لازم است تاکید نمایم که کلیه اخبار وگمانه زنی ها در این باره غیر واقعی است و قطعا صحت ندارد.

برچسب ها: جاسبی ، مجلس
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی