۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۴۹۰۲
انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۴

دفن 1700 تن سیب زمینی در یک برنامه تلویزیونی

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.
 برنامه «پایش» امشب ۸ آذر با موضوع سیاست فقرزدایی در دولت‌های بعد از انقلاب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و در آن به موضوع دفن ۱۷۰۰ تن سیب زمینی هم می‌پردازد.

به گزارش عصرایران به نقل از ایلنا، در برنامه «پایش» که امشب ۸ آذر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود احسان خاندوزی اقتصاددان به بررسی کنونی وضع عدالت اقتصادی در کشور می‌پردازد و به این سوال پاسخ می‌دهد که دولت‌های بعد از انقلاب تا چد در زمینه فقرزدایی موفق بوده‌اند. بررسی موضوع دفن ۱۷۰۰ تن سیب زمینی کشاورزان فسا و داراب، تحلیل تحولات اقتصادی هفته گذشته، پرداختن به کارتن خواب‌ها، پیگیری مطالبات و مشکلات تولیدکنندگان، معرفی کارآفرین جوان و خلاق برای تقویت امید و انگیزه جوانان برای تولید و کارآفرینی از دیگر موضوعات این برنامه است.

نصرت‌الله مختاری کارآفرین نمونه ملی هم مهمان برنامه امشب «پایش» خواهد بود تا درباره معرفی راه‌های موفقیت در کسب و کار در چارچوب اقتصاد مقاومتی گفتگو کند. در سوال نظرسنجی برنامه این هفته نیز از بینندگان پرسیده شده است: اگر جای مسئولان بودید، با سیب‌زمینی‌های خریده شده و در آستانه خراب شدن در انبار، چه می‌کردید؟

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت