۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۷۱۱۳
انتشار: ۲۳:۳۷ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۴

تقدیر اعجاب آور قلعه‌نویی

تراکتورسازی در روز یکشنبه آینده به مصاف استقلال میرود تا ضمن بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر صدرنشین را در مسیر ترکتازی متوقف کند.

تراکتورسازی در روز یکشنبه آینده به مصاف استقلال میرود تا ضمن بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر صدرنشین را در مسیر ترکتازی متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، برای امیر قلعه نویی این بازی حکم حیات را دارد.استقلال در هفته دوم ملوان را برد تا انگیزه های امیر قلعه نویی برای ناکام کردن استقلال در تبریز بالا رود.

1415 روز قبل ،در روز 9 بهمن 1390 استقلال در بازی برگشت برابر تراکتورسازی در تبریز با اشتباه هولناک محسن ترکی 2-0 میزبان را برد.

در این بازی ترکی به اشتباه احسان حاج صفی را اخراج کرد وبرای استقلال در صحنه این اخراج اشتباه پنالتی گرفت درست مثل همان اشتباهی که 2 سال بعد محسن قهرمانی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس مرتکب شد.
جالب این که همین نتیجه در پایان لیگ قلعه نویی وتراکتورسازی را از عنوان قهرمانی دور کرد.

یک باخت ناهنجار در 1415 روز قبل که قهرمانی لیگ را از قلعه نویی گرفت در کنار برکناریش از استقلال امسال وسر انجام باختش با عنوان سرمربی ملوان تنها بخشی از انگیزه های تاریخی قلعه نویی برای انتقام از استقلال هستند.

برچسب ها: قلعه‌نویی
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!