۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۸۵۹۹
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۴

یارانه آذر ماه واریز شد

یارانه نقدی آذرماه ساعت 24 شب گذشته (پنج شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش ایرنا، پنجاه و هشتمین مرحله یارانه نقدی، مربوط به آذرماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 455 هزار ریال ساعت 24 شب گذشته (پنج شنبه مورخ بیست و ششم آذرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و قابل برداشت است.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیات وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.

طبق اعلام علی ربیعی وزیر تعاون، رفاه و تامین اجتماعی، تا مهرماه بیش از دو میلیون و 200 هزار نفر از فهرست دریافت کنندگان یارانه نقدی حذف شده اند و این رویه ادامه دار خواهد بود.

قانون بودجه امسال، دولت را موظف کرده تا 6 میلیون نفر از خانوارهای ثروتمند جامعه را از فهرست دریافت یارانه نقدی ماهانه حذف و منابع آن را صرف امور زیربنایی و اشتغال کشور کند.
برچسب ها: یارانه ، آذر
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است