بانک تجارت در نخستین جشنواره ملی تبلیغات ، جوایز شاهین طلایی بهترین سرود سازمانی ، شاهین نقره ای بهترین فیلم تبلیغاتی و دیپلم افتخار بهترین آنونس را از آن خود کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در نخستین جشنواره ملی تبلیغات که روز یکشنبه بیستم دی ماه با حضور بانکها، موسسات مالی اعتباری و شرکتهای تبلیغاتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اساتید حوزه روابط عمومی و تبلیغات به ارائه مطالبی در خصوص تاریخچه تبلیغات، سیر تحول این علم، سنجش اثر بخشی تبلیغات و ارتباطات یکپارچه بازاریابی پرداختند.
در این جشنواره هیات داوران از بین 800 اثر ارسالی در حوزه تبلیغات تلویزیونی ، چاپی ، محیطی و اینترنتی از برترین آثار تبلیغاتی ارسالی تقدیر کرد و شاهین طلایی در رشته تبلیغات شاخه سرود سازمانی، شاهین نقره ای در شاخه فیلم تبلیغاتی و دیپلم افتخار در بخش آنونس به آثار برگزیده بانک تجارت اعطا شد.
گفتنی است، کارگاههای آموزشی مرتبط با این همایش روز شنبه نوزدهم دی ماه با محوریت ابزارهای نوین جذب مشتری، تبلیغات اینترنتی، طراحی کمپین و سنجش اثر بخشی تبلیغات برگزار شده بود.