۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۵۲۲۱
انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۴

طهماسبی: نمی‌توانم سَر خود تصمیم بگیرم

دروازه‌بان تراکتورسازی به حواشی که در مورد نرفتنش به تمرین و عقد قراردادش با فولاد مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
مهرداد طهماسبی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، پیرامون حضورش در پرسپولیس یا فولاد خوزستان اظهار کرد: بازیکن آزاد نیستم که هر جا دوست دارم بروم و قرارداد ببندم. من بازیکن تراکتورسازی هستم و تیم‌هایی که خواهان من هستند باید از باشگاه تراکتورسازی رضایت‌نامه بگیرند.

او ادامه داد: نمی‌توانم به دلخواه خودم به باشگاهی بروم چون تراکتورسازی برای من تصمیم‌گیری می‌کند و در حال حاضر با این باشگاه قرارداد دارم. در جریان مذاکرات پرسپولیس و فولاد نیستم و مسئولان باشگاه تراکتورسازی با آنها صحبت می‌کنند.

طهماسبی در خصوص عدم حضورش در تمرین روز گذشته گفت: آقای ذوالفقاری سرپرست و مسئول فنی تیم در جریان این موضوع بودند. سرماخوردگی شدیدی داشتم و از دیروز زیر سِرُم بودم. حتی از پزشکان خود باشگاه تراکتورسازی به منزل بنده آمدند و سرم زدند.

دروازه‌بان تراکتورسازی پیرامون نرفتنش به اردوی کیش ابراز کرد: این موضوع را نیز با آقای ذوالفقاری هماهنگ کردم و او گفت در تبریز بمانم تا تکلیف تیم آینده‌ام مشخص شود.

برچسب ها: طهماسبی
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند