۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۳-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۸۴۴۲
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۳-۱۱-۱۳۹۴

مرگ تازه عروس و داماد در تصادف پراید و نیسان

هم‌چنین دو سرنشین دیگر پراید که دو مرد 43 ساله بودند و راننده و سرنشین نیسان که مرد و زن 19 ساله‌ای بودند دچار صدمه دیدگی شدند و حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس بابل گفت: زن و مرد جوانی که تنها یک ماه از ازدواج‌شان گذشته بود، روز گذشته در حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، مهدی روشن اظهار کرد: در روز دوشنبه 12 بهمن ماه طی گزارش مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی تصادف نیسان و پراید در جاده سپاه دانش ابتدای روستای کارون اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه امین‌آباد و خشرودپی و دانشگاه و رضی کلا و امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد که متاسفانه در این حادثه راننده پراید و سرنشین زن آن که هر دو 30 ساله بودند و حدودا یک ماه از عروسی‌شان گذشته بود به علت شدت جراحات و خونریزی جان سپردند.

روشن عنوان کرد: تکنسین اورژانس 115 بابل تلاش‌های فراوانی برای احیای مصدومان انجام دادند ولی متاسفانه ثمری نداشت، هم‌چنین دو سرنشین دیگر پراید که دو مرد 43 ساله بودند و راننده و سرنشین نیسان که مرد و زن 19 ساله‌ای بودند دچار صدمه دیدگی شدند و حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی یادآور شد: هم‌چنین در تصادف دیگری که در ساعت 7:49 دقیقه صبح بر اثر انحراف سمند و برخورد با تیر برق در جاده شهید صالحی ابتدای دونه‌سر رخ داد، منجر به مرگ راننده خودرو که مرد 25 ساله‌ای بود، شد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)