۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۹۴۳۹
انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۴

نجات اسکی باز فرانسوی از مرگ در نزدیکی دیزین

اسکی باز ماجراجوی فرانسوی با کمک پیستورهای امداد و نجات پیست بین المللی دیزین، از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پیست بین المللی دیزین، پیستورهای دوره دیده امداد و نجات دیزین، روز گذشته جان یک اسکی باز فرانسوی را نجات دادند.

این اسکی باز ماجراجوی فرانسوی که برخلاف مقررات در کوه های همجوار پیست اسکی دیزین ورزش می کرد، به یکباره با فرود آمدن بهمن به دره سقوط کرد اما با حضور به موقع پیستورهای امداد و نجات پیست بین المللی دیزین در کمتر از 15 دقیقه از دره خارج و از مرگ حتمی نجات داده شد.

اسکی بازان اروپایی معمولا علاقه ویژه ای به اسکی کردن از پشت کوه های دیزین و رفتن به سمت کوه های دربندسر را دارند که این کار بر خلاف مقررات بوده و البته خطرات خاص خود را نیز به همراه دارد.

ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود