۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۰۰۹۵
انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۴

یوزپلنگ ایرانی را حمایت کنید

«یوزانا» نام یک بازی موبایلی جدید است که نمی‌توان ایده آن را بکر توصیف کرد، اما گیم‌پلی و گرافیک آن در حدی است که ارزش وقت گذاشتن داشته باشد.

یوز ایرانی زیرشاخه نادری از یوز به شمار می‌رود که در چند سال گذشته بشدت در خطر انقراض قرار گرفته و به زیر صد قلاده رسیده است.

یوزپلنگ ایرانی را حمایت کنید

وظیفه‌ همه ما ایرانی‌هاست تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انقراض این گونه زیبا انجام دهیم، حتی اگر این اتفاق در یک بازی موبایلی بیفتد!

«یوزانا» نام یک بازی موبایلی جدید است که نمی‌توان ایده آن را بکر توصیف کرد، اما گیم‌پلی و گرافیک آن در حدی است که ارزش وقت گذاشتن داشته باشد.

یوزانا در این بازی اسم یک بچه یوزپلنگ ایرانی است که وظیفه مراقبت و نگهداری ازآن به عهده شماست.

ممکن است یوزانا حوصله‌اش سر برود و شما باید با بازی‌هایی مثل موشک، سفینه، خط و دایره، ستاره دریایی، جور کردن آبنبات‌ها و... او را سرگرم کنید. برای درآمدزایی بازی، فروشگاهی وجود دارد که هنگام گرسنگی کاراکتر بازی می‌توان برای آن از فروشگاه غذا خرید.

به‌گفته سازنده، پدر و مادر یوزانا توسط شکارچی‌های غیرمجاز شکار شده‌اند و شما حیوان را از محیط‌بان تحویل می‌گیرید و وظیفه رسیدگی به آن را دارید.

منبع: جام جم کلیک

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است