۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۰۸۱۵
انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۴

موشک گراد در اختیار مخالفان مسلح بشار اسد

یکی دیگر این از سران گروه های مخالف مسلح هم گفت که این موشک ها در حمله به مراکز ارتش سوریه استفاده خواهد شد. این مهمترین سلاح گروه های مسلح مخالف است.
 چند نفر از سران گروه های مسلح مخالف در سوریه اعلام کردند که اعضای این گروه به تازگی محموله های جدیدی از موشک های گراد (موشک های زمین به زمین) به دست آورده اند تا با استفاده از آن مانع از پیشروی ارتش سوریه در حلب شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، به گفته آنها، حامیان خارجی گروه های مسلح این موشک های گراد را در روزهای اخیر در اختیار آنها قرارداده اند.
هدف از این اقدام، مقابله مخالفان و گروه های مسلح با پیشروی ارتش سوریه در شهر حلب است. این پیشروی با حمایت هوایی جنگنده های روسیه انجام می شود.

موشک گراد در اختیار مخالفان مسلح بشار اسد

موشک های روسی گراد، با برد حدود 20 کیلومتر دارای قدرت تخریب بالا هستند.

نیروهایی ایرانی شامل مستشاران و نیروهای داوطلب، اعضای مسلح حزب الله لبنان در کنار نیروهای ارتش سوریه و نیروهای داوطلب سوری و عراقی در حال جنگ برای بازپس گیری کنترل شهر حلب و حومه آن هستند.

جنگ در حلب، باعث شده بیش از 60 هزار نفر به سمت مرزهای ترکیه فرار کنند.
یکی از سران گروه های مخالفان مسلح با اشاره به موشک گراد گفت: این قدرت آتش باری خوبی به سود ماست.

یکی دیگر این از سران گروه های مخالف مسلح هم گفت که این موشک ها در حمله به مراکز ارتش سوریه استفاده خواهد شد. این مهمترین سلاح گروه های مسلح مخالف است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)