۲۶ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
فیلم بیشتر »»
در حاشیه
کد خبر ۴۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۱۶۵۴
انتشار: ۲۰:۱۲ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴

نشست دبیر شورای نظارت بر صداوسیما و مدیرعامل بیمه "ما"

صوفی گفت: در صنعت بیمه اگر نیروی انسانی کارآمد وجود نداشته باشد، ارائه خدمات مناسب و در واقع مشتری مداری با اشکال جدی مواجه خواهد شد.
دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی نشست مشترک با مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص مسائل مهم صنعت بیمه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، محمدحسین صوفی، دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور بهره وری هر چه بیشتر بنگاه های تجاری و اقتصادی کشور، ضمن بازدیدی دوستانه از شرکت سهامی بیمه "ما" با مجید صفدری، مدیرعامل این شرکت به گفت و گو پرداخت.

بر اساس این گزارش، صوفی ضمن تقدیر از تلاش های بیمه "ما" در راستای مشتری مداری و ایجاد امنیت برای فعالیت های اقتصادی گفت: شرکت‌های بیمه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و در این خصوص گسترش فرهنگ بیمه و توجه به نیازهای بیمه ای جامعه از ضروریات است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان به خصوص شرکت‌های بیمه به شمار می آید. در صنعت بیمه اگر نیروی انسانی کارآمد وجود نداشته باشد، ارائه خدمات مناسب و در واقع مشتری مداری با اشکال جدی مواجه خواهد شد و لذا لازم است تا نیروی انسانی صنعت بیمه به نقش حساس شرکت‌های بیمه به خوبی آگاه شده و با آموزش های به روز بهترین خدمات را به جامعه ارائه دهند.

در بخش دیگری از این نشست، مدیر عامل بیمه "ما" نیز در خصوص فعالیت‌ها و موفقیت‌های این شرکت گفت: شرکت سهامی بیمه "ما" اکنون با گذشت 4 سال از عمرش، وارد مرحله تازه ای از رشد و تعالی شده است. توانگری‌ این شرکت بر اساس بررسی‌های بیمه مرکزی 339 بوده که در عالی ترین سطح قرار داریم و در میان پانصد شرکت برتر نیز امسال 104 پله ارتقای رتبه داشته و موفق به کسب لوح تقدیر شرکت برتر از لحاظ رشد سریع شده ایم.

وی افزود: از ابتدای فعالیت اینجانب در این مجموعه تلاش شده است تا در حوزه های مهم و بنیادین بیمه گری مانند حوزه فنی، بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه‌گذاری، منابع انسانی و پشتیبانی و فن‌آوری اطلاعات تحولی جدی ایجاد کنیم.

مدیرعامل بیمه "ما" گفت: بر اساس برنامه های تدوین شده در نظر داریم تا سهام بیمه "ما" با داشتن شریک ‌مالی و سرمایه‌گذاری و برند بانک ملّت بتواند در حد و اندازه این بانک بزرگ در صنعت بیمه ظاهر شود.

وی با اشاره به آنکه مشتری را به عنوان رئیس واقعی خودمان محور اصلی تمام برنامه‌های شرکت در نظر گرفتیم گفت: برای نهادینه سازی وفاداری در مشتریان و تقویت مدیریت بازاریابی و فروش افرادی را جذب کردیم که در توسعه شعب و فروش توانایی‌های لازم را داشته باشند. در این راستا راه اندازی اولین باشگاه مشتریان در صنعت بیمه یکی از مهم‌ترین اقدامات بیمه "ما"بوده است و مشتری مداری در این مجموعه جایگاه خاصّی خواهد یافت.

ارسال به دوستان
اقتصاد دایره‌ای؛ نگرشی نو به تخریب ساختمان کارگران محبوس در معدن طلای آفریقای جنوبی/ خارج کردن ۳۶ جسد و ۸۲ معدنچی تاکنون آگهی های جدید در سریال های قدیمی ؛ «هوش سیاه» صدا و سیما برای پول درآوردن (+عکس) دعای عارف برای ساکنان لس‌آنجلس سوژه شد پوست‌اندازی نهایی اف ۱۴ / «تاپ گان» به سلاحی ویژه تبدیل شد کاهش تغییرات اقلیمی به کمک مصالح ساختمانی تالاب صالحیه هم خشکید غذاهای مقوی در اطراف ما وجود دارد که شاید نمی دانیم بارش برف و باران در برخی استان‌ها/ کاهش دما تا ۸ درجه در نیمه شمالی کشور آخرین وضعیت پلنگ دماوند نگاهی به زرادخانه‌های سلاح‌های هسته‌ای جهان از سال ۱۹۴۵ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی) ۶ مکمل موثر برای تقویت مغز تالاب صالحیه خشک شد/عوامل نابودی تالاب شواهد ریاضیاتی جدید نشان می‌دهد که وجود ذره سوم «غیرممکن» امکان‌پذیر است دلالی برای بچه‌‏دار شدن/ شبکه گسترده خریدوفروش سلول‌های جنسی و اجاره رحم ؛ از ۲۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان