۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۴۵۲۲۲۷
انتشار: ۰۴:۱۸ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۴

جوان افغان یک هواپیما ساخت (+عکس)

این هواپیما در میدان هوایی «شهرک رضا» مورد استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.
فارس - جوان با استعداد افغانستانی با دست خالی و بدون هیچ‌گونه امکانات و حمایت دولتی موفق به ساخت یک هواپیما شد.

در حالی که اوضاع نابه‌سامان اقتصادی و جنگ و درگیری در افغانستان منجر به ناامیدی مردم این کشور شده و عده‌ای رخت مهاجرت بسته‌اند یک جوان با استعداد اهل ولایت «دایکندی» موفق به ساخت هواپیما شده است.


«حسین میرزایی» مخترع جوان این هواپیما، نام «پیام صلح» را بر روی آن نهاده است و منتظر اجازه به پرواز درآوردن آن در فضای هرات می‌باشد.

این هواپیما در میدان هوایی «شهرک رضا» مورد استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.
 
میرزایی که اصلاتاً اهل منطقه «سنگتخت» ولایت دایکندی است در حال حاضر در هرات سکونت دارد.


ارسال به دوستان
هفت استخر شگفت‌انگیز از معماران برتر جهان (+عکس) 10 خانه که به شکل عجیبی ناکارآمد هستند(+عکس) اگر می‌خواهید افراد بیشتری را به خود جذب کنید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید راهکار تشخیص مطالب علمی از غیرعلمی ۵ راهکار روانشناسی برای رفتار بالغانه و موفقیت در روابط ۱۳ علامت که نشان می‌دهد روان سالمی ندارید نگاهی به تاریخچه ساخت راه آهن سراسری در ایران و آغاز مدرن سازی کشور (+عکس) عکس های قدیمی و دیده نشده از آرامگاه اولیه فردوسی در 100 سال قبل! قدیمی‌ترین رودخانه دنیا کجاست؟ رودی با قدمت میلیون‌ها سال (+عکس) ده «کلبه» برتر دنیا که در سال ۲۰۲۲ ساخته شدند (+عکس) بازگشت ویروس منقرض‌شده: چگونه انتشار تصادفی موجب دنیاگیری آنفلوانزا روسی ۱۹۷۷ شد؟ (+عکس) با این بازی‌ها تفریح کنید و درمان شوید! ریشه نام هریک از روزهای هفته در زبان انگلیسی چیست؟ (+عکس) سیمای اصیل یک ویلای مدرن در «لاریجان» که برندۀ جایزه معماری شد(+عکس) حقایقی در باره لوله‌های موش‌رو و گربه‌رو در عمارت‌های اعیانی! / لوله‌کشی آب با تنبوشه‌های سفالی