۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۹۵۵
انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۴

مویس: احتمال حضورم در سری A وجود دارد

سرمربی سابق منچستریونایتد می گوید ممکن است برای ادامه فعالیت حرفه ایش راهی لیگ ایتالیا شود.
به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، پس از اخراح از هدایت رئال سوسیداد، هنوز هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده است. مویس در تازه ترین گفت و گویش می گوید احتمال دارد با تیمی از رقابت های سری آ، به کوران رقابت های فوتبال بازگردد.

دیوید مویس گفت:" من دوست دارم در سری آ مربیگری کنم. پیشنهادهای زیادی را از سراسر اروپا رد کرده ام. ما همه به فوتبال ایتالیا علاقه داریم و یکشنبه ها هر هفته به تماشای سری آ می نشستیم و از زمان دیگو مارادونا این لیگ را دنبال می کردیم. تمامی تیم های اروپایی خوب هستند و موفقیت های خوبی را نیز در سطح اروپا داشته اند. هر چند طی سال های اخیر این مسئله کمتر شده اما یوونتوس و تیم ملی ایتالیا همیشه برای رسیدن به اهداف بزرگ در حال جنگیدن هستند."

مویس در ادامه درباره مکس آلگری، بهترین مربی فصل گذشته سری آ، به صحبت پرداخت:" او لیاقت این عنوان را داشت. آلگری فصلی فوق العاده را سپری کرد. علی الخصوص در لیگ قهرمانان اروپا او توانست تیمش را راهی فینال کند که دستاورد بزرگی محسوب می شود. تیم های ایتالیایی طی سال های اخیر هرگز نتوانستند به چنین عنوانی دست پیدا کنند."

مویس در پایان پیرامون رانیری و عملکرد خیره کننده او در لستر صحبت کرد:" او کار فوق العاده ای انجام داده و همه در انگلیس می خواهند لسترسیتی قهرمان شود. این اتفاق می تواند داستان فوتبالی هیجان انگیزی باشد."
برچسب ها: مویس
ارسال به دوستان